اطلاعیه شماره 2: ثبت نام الکترونیکی مرحله مصاحبه علمی (ارزیابی تخصصی) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بسمه تعالی

آگهی شماره 1:  ثبت نام الکترونیکی مرحله مصاحبه علمی (ارزیابی تخصصی) آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال 1402  دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی 

پذیرش دانشجو در دوره دکتری(Ph.D) براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو دردوره­های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب 1394/12/18مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو دردوره­ های تحصیلات تکمیلی و مصوبه جلسه 137 مورخ 1399/8/6شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور (شورای عالی انقلاب فرهنگی) در خصوص اعمال حدنصاب برای مرحله دوم آزمون، طی دو مرحله صورت خواهدگرفت. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام گرفته و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی داوطلبان و دعوت به مصاحبه است که توسط دانشگاه ­های پذیرنده دانشجو صورت می­ گیرد. در راستای اجرای مرحله دوم موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان گرامی می­ رساند:

 

1-      حدنصاب دانشگاه :

 

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت احراز حدنصاب­ های تعیین شده برای معرفی به این دانشگاه، می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه به نشانی (hc http://golestan.kntu.ac.ir) از صبح روز سه شنبه مورخ 2 خرداد ماه لغایت پایان روز پنجشنبه مورخ 4 خرداد ماه 1402 نسبت به ثبت‌ نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز برابر بند 2 این اطلاعیه به منظور بررسی اولیه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی توسط گروه ­های آموزشی دانشکده اقدام نمایند. بدیهی است داوطلبانی برای مصاحبه علمی در هر کدرشته محل دعوت شده ­اند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه­ متمرکز دکتری سال 1402 آنها در کد رشته امتحانی مربوطه مساوی یا بالاتر از حدنصاب تعیین شده از طرف دانشگاه باشد. 

لازم به ذکر است داوطلبانی که در دو کد رشته محل دوره روزانه و نوبت دوم یک رشته تحصیلی به مصاحبه دعوت شده اند، می بایست در مرحله ثبت نام الکترونیکی هر دو کد رشته محل را در سیستم گلستان انتخاب نمایند.

یادآور می شود حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران حداقل 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط حداقل 80 درصد حدنصاب علمی تعیین شده برای داوطلبان آزاد خواهد بود.

 

2- مدارک مورد نیاز :

 
لازم است داوطلبان قبل از شرکت در جلسه حضوری مصاحبه، ابتدا نسبت به ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز زیر در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (گلستان) در مهلت تعیین شده اقدام نمایند.

در ارسال مدارک رعایت نکات زیر الزامی است:

- در تهیه فایل­ های تصویری مورد نیاز جهت بارگذاری، از اصل مدارک و اسکن رنگی مدارک استفاده شود. (اسکن مدارک بصورت سیاه و سفید بررسی نخواهد شد.)

مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سیستم گلستان :

ü   کلیه صفحات شناسنامه

ü   کارت ملی

ü   عکس 4×3

ü   ریزنمرات و مدارک تحصیلی مربوط به مقاطع مختلف تحصیلی (آموزش عالی) قبل (کاردانی، کارشناسی،کارشناسی ارشد)

ü   گواهی معدل (برای دانشجویان سال آخرمقطع کارشناسی ارشد) جهت مشاهده نمونه فرم کلیک نمایید.

 

ü   مدرک زبان آزمون ­های زبان بین­ الملل که تاریخ اعتبار آنها سپری نشده باشد.

 TOEFL MSRT, IELTS, TOLIMO 

ü   کارنامه نتایج اولیه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402

 ü  کارنامه انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402

ü    حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ معرفی نامه صادره از مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان دانشگاه آزاد اسلامی

ü   سوابق پژوهشی (صفحه اول و صفحه چکیده پایان نامه، صفحه اول مقالات، اسناد مرتبط با اختراع، اکتشاف و ...)

تبصره 1- آن‌دسته از داوطلبان که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز بارگذاری و ارائه نمایند.

تبصره 2- دانشجویان سال آخر که در مقاطع کارشناسی­ ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل خواهند شد، می­ بایست برابرضوابط و دستورالعمل ­های ابلاغ شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور، مدارک لازم را تهیه و بارگذاری نمایند.

* پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام و بررسی مدارک برابر مصوبه هیئت امناء دانشگاه (1/500/000 ریال معادل یکصد و پنجاه هزارتومان) در سیستم جامع آموزشی دانشگاه. مبلغ پرداخت شده به عنوان هزینه ثبت ­نام الکترونیکی، بررسی مدارک و برگزاری مصاحبه بوده و به هیچ عنوان مسترد نمی­ شود.)

 

 3- شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان :

ç   احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (1) و (2) آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال 1402 و توضیحات تکمیلی مندرج در اطلاعیه ­های سازمان سنجش آموزش کشور.

 

4 - شرایط اختصاصی دانشگاه :

دانشگاه از طریق بررسی امتیاز کسب شده در آزمون سازمان سنجش آموزش کشور و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان و مصاحبه علمی (ارزیابی تخصصی) اقدام به پذیرش دانشجو خواهد نمود.

v  امتیاز کل داوطلب با احتساب 50 درصد نمره مصاحبه علمی و 50 درصد نمره آزمون کتبی سازمان سنجش آموزش کشور تعیین خواهد شد.

§        ارائه اصل کلیه مدارک بارگذاری شده مورد نیاز در سیستم گلستان در زمان ثبت­ نام الکترونیکی،  هنگام مراجعه حضوری به دانشکده الزامی است. بدیهی است درصورت مشاهده هرگونه خدشه یا مغایرت تصاویر بارگذاری شده با اصل مدارک، حسب مقررات سازمان سنجش آموزش کشور با داوطلب رفتار خواهد شد. (خدشه یا مغایرت می­ تواند حتی پس از قبولی نهایی موجب لغو پذیرش شود.)

 §        به مدارک ناقص به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

§        ارسال مدارک صرفاً از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه (گلستان) و در بازه زمانی تعیین شده امکان­ پذیر بوده و به مراجعات حضوری و یا اقدام بعد از موعد مقرر به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 *** ثبت ­نام در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (به آدرس: http://golestan.kntu.ac.ir) و بارگذاری مدارک ثبت­ نامی مطابق راهنمای ثبت نام غیرحضوری در بازه زمانی تعیین شده بایستی انجام شود.

*** مراجعه حضوری با به همراه داشتن اصل مدارک و سوابق بارگذاری شده جهت شرکت در مصاحبه طبق لیست و برنامه زمان­بندی دانشکده­ ها الزامی است.

شناسه کاربری و گذرواژه جهت ورود به سیستم به شرح زیر استفاده شود: 

?شناسه کاربری: شماره ملی +41 (عدد 41 بدون فاصله به ابتدای کدملی اضافه شود)

                                  به طور مثال : **********41

? گذرواژه: شماره ملی ده رقمی

 

 جهت مشاهده راهنمای ثبت نام کلیک نمایید.

 

5  جزئیات و نحوه برگزاری  مصاحبه:

* جلسات مصاحبه از تاریخ 7 خرداد ماه لغایت 31 تیرماه  1402، مطابق زمانبندی سازمان سنجش آموزش کشور و به شیوه حضوری برگزار خواهند شد. متقاضیان حائز شرایط شرکت در مصاحبه این دانشگاه که در زمان مقرر ثبت نام الکترونیکی خود را انجام داده باشند لازم است در روز و ساعت مقرر جهت شرکت در جلسه مصاحبه در محل دانشکده مربوطه حضور یابند.

** جهت اطلاع از جزئیات زمان­بندی مصاحبه، به اطلاعیه ­هایی که در تارنمای دانشکده­ های مربوطه قرار خواهد گرفت مراجعه نمائید.

*** عدم شرکت در جلسه مصاحبه در زمان­ های تعیین شده توسط دانشکده، به منزله انصراف از شرکت در این مرحله از آزمون خواهد بود.

 

توضیحات:

# لازم به ذکر است شهریه دانشجویان دوره نوبت دوم ورودی سال 1402 در مقطع دکتری (1/520/000/000 ریال) یک میلیارد و پانصد و بیست میلیون ریال می ­باشد و دانشجویان موظف به پرداخت آن در بازه­ های زمانی مشخص شده در هر نیمسال تحصیلی و مطابق دستورالعمل ­های مالی دانشگاه می باشند.

 

 

        

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

یکم خرداد ماه 1402

 

 

تعداد بازدید:
10302
تاریخ:
1402/03/01

بازگشت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.