مراحل تسویهحساب با کتابخانه
دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیلی خود برای انجام تسویهحساب با کتابخانه باید مراحل زیر را انجام دهند:
1. در سیستم امانت کتابخانه، کتاب امانت نداشته باشید. میتوانید بدهی خود را از دو طریق چک کنید:
- پروفایل خود را در سیستم امانت بهصورت آنلاین چک کنید.
- با میز امانت کتابخانه تماس بگیرید و از همکاران کتابدار کمک بگیرید.
2. دانشجویان کارشناسی ارشد فایل Word و PDF سمینار خود را به آدرس ایمیل Ee_Thesis[AT]kntu.ac.ir ارسال نمایند.
3. پایاننامه/ رساله خود را از طریق سیستم گلستان به کتابخانه ارسال کنید. برای انجام این کار:
- پس از طی کامل مراحل فارغالتحصیلی از طرف اداره آموزش، در قسمت پیشخوان خدمت امکانی به نام "درخواست تأیید فایل پایاننامه/ رساله و چکیده و کلیدواژه فعالیت" ایجاد میشود که در این قسمت "درخواست جدید" را انتخاب کرده و اطلاعات پایاننامه خود را ثبت کنید. چکیده فارسی و انگلیسی و کلیدواژههای فارسی و انگلیسی را ثبت کنید و سپس فایلهای نهایی Word و PDF پایاننامه را آپلود کنید و در انتها گزینه "تأیید و ارسال" را انتخاب کنید.
4. در ابتدا فایلهای پایاننامه برای بررسی فرمت و چارچوب فایلها به کارشناس کتابخانه ارجاع داده میشوند و پس از تأیید کتابخانه برای بررسی محتوای علمی، فایلها به استاد راهنما ارجاع خواهند شد. درصورتیکه در هرکدام از این مراحل نیاز به اصلاح فایلها دیده شود، پایاننامه برای اصلاح به دانشجو برگشت داده خواهد شد. در تمامی مراحل دانشجو میتواند در سامانه گلستان با مشاهده گزینه "گردشکار" مطلع شود که فایلها در چه مرحلهای از مراحل تأیید قرار دارند و در صورت نیاز به اصلاح، یادداشت کتابخانه و استاد راهنما برای دانشجو چیست.
نکات مهم:
· فایل پایاننامه بر اساس شیوه نامه نگارش پایان نامه دانشکده تهیه شده باشد.
· امضای اعضای هیئت داوران در برگ " تأییدیه هیئت داوران" وجود داشته باشد.
· امضای دانشجو/دانشجویان در برگ "اظهارنامه دانشجو" وجود داشته باشد.
· برای ثبت اطلاعات پایاننامه، استفاده از مرورگر Internet Explorer توصیه میشود.
میز امانت: 84062333-021